اقدامات قبل از جراحی بینی

دوشنبه 16 تير 1399
20:25
jarahisoorat

جراحی زیبایی بینی چیست؟


جراحی زیبایی بینی یا همان رینوپلاستی موجب زیبایی و بهبود ظاهر بینی شما شده و بین بینی و دیگر اجزای صورت بر اساس استاندارد صورتتان هماهنگی ایجاد میکند. در صورتی که جراحی زیبایی بینی نزدیک جراح بینی ماهر انجام شود، مشکلاتی همچون تنفس، ناهنجاری های بینی مانند تروما و نقش در هنگام تولد را اصلاح میکند.


چگونگی جراحی بینی

بسته به نظر جراح بینی، عمل به صورت سرپایی و با بی حسی و یا بیهوشی انجام میشود. عمل بینی به این صورت است که برش هایی در بینی ایجاد می شود سپس با تغییر در استخوان و غضروف بینی ، آنچه را که مد نظر شما بود را به دست می آورد.


اقدامات قبل از عمل زیبایی بینی

در صورتی که میخواهید عمل بینی انجام دهید ابتدا باید یک جلسه مشاوره با جراح مورد نظر خود داشته باشید و هدف خود را از جراحی بینی با وی در میان بگذارید.


جراح ساختار بینی شما و سایر ویژگی های صورت را ارزیابی می کند. بعد از این ارزیابی ، او می تواند به شما بگوید انتظارات شما واقع بینانه است یا خیر.


جراح همچنین سلامت کلی شما را میشنود و باید در مورد خطرات ، زمان بهبودی و هزینه های مربوطه شما را در جریان بگذارد.


انواع جراحی زیبایی بینی

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی عروسکی

منبع


http://drdooghaie.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/








[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به jarahisoorat است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]