جراحی بینی الان با گذشته چه فرقی دارد ؟

يکشنبه 23 شهريور 1399
13:30
jarahisoorat


جراحی بینی الان با گذشته چه فرقی دارد ؟

در عمل زیبایی بینی که در گذشته انجام میشد به دلیلی بیش از حد کوچک شدن سوراخ های بینی، در تنفس فرد مشکل ایجاد میکرد . فرد در تنفس احساس راحتی نداشت اما امروزه در رینوپلاستی فشای داخل بینی به اندازه کافی باز هست و هیچ مشکلی از نظر تنفس به وجود می آید.


از جراحی بینی برای اصلاح تیغه های بینی و یا بینی ها یی که انحراف بینی دارند استفاده میشود که نتایج آن ب خوبی و حتی بهتر از جراحی سپتوپلاستی میباشد.


از دیگ تفاوت های رینوپلاستی با گذشته این است که جراح می تواند همزمان با عمل بینی، جراحی های دیگر مانند جراحی سینوسی و یا کونکابولوزا را انجام دهد.


مزایای رینوپلاستی

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی برای ایجاد تناسب در صورت انجام میگیرد. بنابراین هدف اول رینوپلاستی زیبایی و ایجاد هماهنگی در اجزای صورت است.

بینی زیبا در طول سال ها از نظرهای افراد مختلف متفاوت بوده است. اما این روزها بیشتر پزشکان تمایل به جراحی بینی طبیعی دارند که علیرغم بینی فانتزی، ظاهری طبیعی و زیبا به صورت میبخشد.


دلیل کشیده شدن تمایل ها به سمت جراحی بینی طبیعی این است که این نوع بینی با گذشت سالها از مد نیفتاده و زیبایی صورت را از دست نخواهد داد و مورد توجه بیماران قرار گرفته است. علاوه بر ظاهر، جراحی بینی طبیعی اختلالی را در عملکرد بینی به وجود نمی آورد.


منبع :

دکتر دوغایی


http://drdooghaie.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/


برچسب ها: جراحی بینی , عمل بینی ,
[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به jarahisoorat است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]